Ανακοινώσεις: 62 Ετήσιο Συνέδριο/ 11 και 12 Σεπτεμβρίου 2026/ Σεράφειο Δήμου Αθηναίων




Στοματολογική Εταιρεία της Ελλάδος

Γιατί να γίνω μέλος της ΣΕΕ;

Γιατί να εγγραφείτε στη ΣΕΕ;

– Γιατί θα έχετε προτεραιότητα και μειωμένο κόστος συμμετοχής στην παρακολούθηση των ημερίδων, των σεμιναρίων και του ετήσιου συνεδρίου της εταιρεία!

– Γιατί θα ενημερώνεστε πρώτος, ώστε να παρακολουθήσετε 11 webinars κάθε χρόνο!

– Γιατί θα ενημερώνεστε πρώτος, ώστε να διαβάσετε για τις νεότερες εξελίξεις σε όλα τα αντικείμενα της οδοντιατρικής στο περιοδικό ΣΤΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ που εκδίδεται 3 φορές κάθε χρόνο!

– Γιατί θα γίνετε μέλος της οδοντιατρικής επιστημονικής “οικογένειας” που από το 1937 είναι αφοσιωμένη στην συνεχιζόμενη εκπαίδευση των οδοντιάτρων στην Ελλάδα!